sâmbătă, 28 mai 2011

Prieteni si prietenie:)

   Am ales sa vorbesc despre un subiect poate banal sau poate maret: PRIETENIA. Mai exista ea azi? Se mai bazeaza ea pe sinceritate totala?  Sunt doar ganduri propii..pareri subiective..simple  si  poate..cine stie.. gresite.
  Prietenia este un lucru asa dulce, asa de pura..daca sti unde sa o gasesti si daca sti la cine sa o cauti.
  Din fericire eu am prieteni adevarati pe care stiu ca ma pot baza oricand..:)dar si oameni falsi care imi zambesc in fata dar pe la spate..
  Asa e viata.. cu bune si cu rele. Stiti cum se spune ”Iti i-a ani sa castigi increderea cuiva dar   doar cateva secunde ca sa i-o pierzi”..
  A scoate prietenia din viata e ca si cum ai scoate soarele din lume...Imposibil si tot o data fata.Prietenia este una din mangaierile vietii.
 Prietenia este unu lucru sfant.Da ma repet.Dar tot o data din moment ce nu esti acceptat intr-un loc e mai bine sa nu insisti deoarece e patetic sa cersesti prietenia!
  Sunt norocoasa ca am prieteni cu care ma distrez mereu.Radem,glumim,barfim,avem incredere unul in altul,ne certam dar apoi ne impacam,ne ajutam unul de altul,etc. 
  Spuneti-mi: prieteni vostri cum sunt?Te distrezi la fel de mult cu ei cum ma distrez eu cu ai mei?:) va astept comentariile:)

  
  

Un comentariu:

  1. ce profund...trebuia sa scrie cnv despre asta
    si pozele sunt super dragute iubesc catelusi
    Mai scrie despre dragoste

    RăspundețiȘtergere